1.DAN- 27. februar 2023

Končno smo tudi mi dočakali šolo v naravi! Polni pričakovanj smo se zbrali v šoli, pomalicali  in v avtobus natovorili svojo prtljago. Hvala g. hišniku za pomoč pri trpanju potovalk v prtljažnik avtobusa, ko smo že mislili, da nam ne bo uspelo. Pred nami ni bila dolga pot, le številna dela na cesti, so jo malo podaljšala. Ta je v dobri družbi presenetljivo hitro minila.  Z nestrpnostjo smo pričakovali stavbo, ki bo do petka naš začasni dom. Očarala nas je s prelepo novo snežno odejo.  Prijazni učitelji doma so nas pospremili do garderob in nam pokazali sobe. Sledila je priprava in razdelitev smučarske opreme, postiljanje postelj in kosilo. Po kratkem počitku nas je že čakal Modri Dirkač, ki nas je odpeljal na smučišče. Prelepo sonce nam je še dodatno polepšalo popoldan. Tam so nas že čakali smučarski vaditelji, ki so nas razdelili v skupine. Nekateri izmed nas so hitro pokazali kakšni mojstri smučanja so že, drugi pa smo na smučeh stali prvič. Po nekaj vajah nam je šlo že tako dobro, da smo se povzpeli s krogci na prvi pravi spust. Tudi začetniki se lahko pohvalimo, da obvladamo ustavljanje in rahle zavoje. Za prvi dan več kot odlično!

MOJ DNEVNIK

Bil je lep dan in odpeljali smo se do doma Peca. Tam so nam razložili pravila. Potem smo šli v sobe. Oblekli smo se v smučarsko opremo. Nato smo šli na smučišče. Tam smo se razdelili v 3 skupine. Jaz sem v najboljši. Danes še nismo šli na vrh. V domu smo imeli nato počitek in večerjo. Po večerji smo imeli prosti čas. Ob 19. uri smo si ogledali posnetek o desetih smučarskih pravilih. Nato smo se pripravili na spanje. To je bil moj prvi dan šole v naravi.  (Špela)

Ob 8. uri smo odpotovali do Pece. Za kosilo je bil riž, meso in solata. Izposodili smo si opremo in odšli do smučišča. Tam smo smučali 3 ure in se vrnili v dom. Nato smo imeli večerjo. Jedli smo makarone. Potem smo si ogledali film Z nami na smuči. Odšli smo v sobe, se stuširali in pripravili za spanje.  (Iva)

Ko smo prišli v dom, smo jedli in šli v svoje sobe. Nato smo se igrali in se pripravili na smučanje. Čez nekaj časa smo se odpravili na smučišče in se 3 ure smučali. Nato smo se vrnili v dom in odkrili igralnico. (Lan)

Ko smo prispeli, sem bil vesel. Potem smo se razpakirali in šli smo na Petzen smučat. Pred tem smo jedli kosilo, ki je bilo zelo dobro. Nato smo se smučali in šlo mi je dobro. Nato smo se vrnili v dom in odšli spat. (Gašper)

2. DAN- 28. februar 2023

Zjutraj smo se prebudili v zelo mrzlo in megleno jutro. To nam ni niti malo vzelo volje za nove smučarske podvige. Po zajtrku nas je že čakal avtobus. Smučarske proge so se zdele danes že manj strme kot včeraj. Pohvalimo se lahko, da se že vsi povzpnemo z vlečnico s krogci. Po vrnitvi v dom, nas je že čakalo kosilo, kratek počitek in novi športni podvigi. Ena skupina se je preizkusila v plezanju, druga v teku na smučeh.  Ko smo že verjeli, kako obvladamo osnove smučanja, smo hitro ugotovili, da je tek na smučeh čisto nekaj drugega! Po predstavitvi smo bili že opremljeni in pripravljeni poskusiti. Sledilo je nekaj padcev, smeha do solz  in vztrajnosti, nato pa štafetni tek na smučeh. Po večerji je sledila pantomima izžrebane pravljice.

MOJ DNEVNIK

Zjutraj smo se prebudili ob 7. uri. Pospravili smo sobe, pojedli zajtrk in se odpravili na smučišče. Najboljša skupina  je odšla na vrh. Zelo je bilo zabavno, vendar megleno. Ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo. Potem smo se naučili, kako si nadenemo smučke za tek. Naučili smo se nekaj tehnik. Nato je bila štafeta. Bilo je zelo zabavno. Po večerji smo imeli pantomimo. Naša skupina je predstavila Rdečo Kapico.  (Iva)

Dan smo pričeli z zajtrkom. Jedel sem kosmiče. Potem smo se oblekli v smučarska oblačila in odšli na avtobus. Na smučišču smo si nadeli pancarje in opravili vaje za ogrevanje. Te so mi bile zelo všeč. Tudi smučanje mi je bilo zelo všeč in nisem se želel vrniti. Po kosilu smo igrali družabne igre. Sledil je tek na smučeh. Tudi v tem sem zelo užival. Dan smo zaključili s pantomimo. (Žak)

Danes smo imeli še en lep dan. Zelo pogrešam Evo, mami in atija, ampak se imam lepo. Na smučanju res uživam. Velikokrat sem že padla, a se vedno pobrala. Danes sem bila tudi na krogcih in znam že delati zavoje. Ponosna sem nase. (Kaja)

Po zajtrku smo odšli na smučišče. Danes je naša skupina šla do vrha. Po vrnitvi v dom, smo pojedli kosilo. Nato smo imeli prosti čas. Sledilo je plezanje. To je hitro minilo. Najbolj mi je bila všeč pantomima. Vsi so nam ploskali in ugotovili, katero pravljico smo prikazali. Tega dne ne bom nikoli pozabila. (Neža)

Zjutraj sem bil že neučakan. Po zajtrku smo odšli na smučanje. Zelo sem užival. Ko smo se vrnili, sem bil utrujen. Malo sem počival, nato sem odšel v igralno sobo. Tam sem igral ping pong. Potem smo preizkusili še tek na smučeh. Priznam, da je bilo kar težko. To je bil dober dan. (Omar)

3. DAN- 1. marec 2023

Še pred jutranjim ding-dongom, se je iz sob slišalo šepetanje. Pokukali smo skozi okno in na že pošteno zasneženo okolico doma, je naletaval rahel sneg. Danes so vse naše naloge od pospravljanja sobe, priprava miz v jedilnici, postiljanje postelje do oblačenja, šle kot po maslu. Za najbolj urejeno sobo je bilo treba počakati do kosila, ko na oglasni deski preberemo rezultate. Tokrat je šlo na tesno. Dopoldan smo znova pokazali naše smučarske sposobnosti. Po kosilu so sledile geološke delavnice in sankanje po bližnji bob stezi. Zaključili smo z valjanjem po snegu in kepanjem. Po večerji smo si dodatno popestrili večer z družabnimi igrami.

MOJ DNEVNIK

Po kosilu smo sankali. Bilo mi je zelo všeč. Tla so bila ledena, zato smo velikokrat padali po tleh. Težko se je bilo ustaviti. Ni mi bila všeč hoja v breg, ampak drugače pač ne gre. Najprej smo se zmotili in šli v napačno smer. Na poti je bilo veliko smrekovih vej. Domov smo odšli po uri vožnje in zdelo se mi je kot, da je minilo le pet minut. (Nika)

Danes mi je bilo najbolj všeč, ko sem v zavoju počepnila in padla. Nisem se mogla prenehat smejati. Ko se je učitelj ustavil pred menoj in mi pomagal vstati, sem se delala kot, da se ni nič zgodilo. Kasneje mi je povedal, da sem ta dan zelo dobro smučala. (Zarya)

Popoldan smo si ogledali posnetek o rudniku Mežica. Nato smo odšli na sankališče. Iskali smo pot. Našli smo ga. Spustili smo se po dolgi in vijugasti progi. Pred domom smo se kepali in valjali po snegu. Nakepal sem učiteljico in ona mene. Sedaj sem že utrujen in komaj čakam, da se gremo jutri spet smučat. (Teodor)

Zajtrk je bil okusen. Preoblekel sem se v smučarsko opremo in se odpravil na avtobus. Na smučišču smo se ogreli z različnimi vajami. Nato smo se povzpeli s krogci.  Danes sem zapeljal v luknjo in padel. Nisem se poškodoval. Znam že vstati, zato sem hitro smučal dalje.  Ko smo se vrnili, mi je učiteljica povedala, da sem najboljši v skupini. (Gašper)

Ta dan se je zgodilo veliko čudovitih reči, a najljubše mi je bilo sankanje. Razdelili smo se v dve skupini. Hodili smo dolgo pot in končno našli prostor primeren za sankanje. Ni bilo vredu, saj so iz snega gledali kamenčki. Bila sem žalostna. Hodili smo dalje in našli primeren hrib. Bilo je noro! Padali smo v globok sneg in se kepali. Nato smo se spustili nazaj do doma. To je bila res odlična izkušnja! (Lejla)

Prvič v življenju sem smučam in zelo mi je všeč. Naučil sem se že veliko reči, zato sem danes smučal po večjem hribu in nisem padel. Tega nikoli ne bom pozabil. (Jan)

Tudi danes sem smučal, a preden vam povem mojo zgodbo, moram povedati to: Takšnega dne še nisem doživel! Zjutraj nas je prebudil učitelj. Uredil sem se in že sem zaslišal zvonec za zajtrk. Najedli smo se in odpeljali v Avstrijo. Odšel sem na vlečnico s krogci. Znam se povzpeti čisto sam! Tako hitro je minilo in jaz sem rekel NE-E-E! Želel sem še ostati. Ko smo prišli v dom, sem igral še ping-pong. (Tai)

4. DAN- 2. marec 2023

Ne moremo verjeti, da se nam bivanje v  domu Peca počasi izteka! Zjutraj smo, še hitreje oblečeni v smučarsko odpravo, že čakali na avtobus. Nato so sporočili, da so ceste neprevozne. Hitro so bili naši obrazi ponovno nasmejani, ko nam je g. Metka, vodja doma povedala, da nas bo do doline odpeljal kombi. V dveh vožnjah nas je varno pripeljal do našega avtobusa. Z manjšo zamudo, smo bili ponovno na smučišču. Danes smo urili paralelni zavoj in poskusili tudi vzvratno vožnjo. Popoldan smo izmenjali torkovi dejavnosti. Ena skupina je tekala na smučeh, druga pa plezala. Tisti, ki smo že vedeli kako težko je obvladati tekaške smuči in dvigovati pete čevljev, smo skozi okno radovedno opazovali drugo skupino. Njihove akrobacije so nas pošteno nasmejale. Po večerji smo imeli še karaoke. Pridružili so se nam tudi drugošolci in skupaj smo zapeli.

MOJ DNEVNIK

Po kosilu smo tekali na smučeh. Prvič sem poskusil ta šport. Obul sem posebne čevlje in nadel še bolj posebne smuči. Če pomislim, da sem jih imel na nogah prvič, mi je šlo dobro. (Maj)

Danes je bil prelep dan. Odšli smo na zelo strmo progo. Naučili smo se veliko novega. Imamo lepe pograde in krasne prijatelje. Pošteno smo se zabavali. Ta teden je zelo hitro minil, ampak sem malo pogrešala svojega kužka in ostale družinske člane. (Gaja)

Po zajtrku smo se spet odpravili smučat. Na žalost se nismo spustili v dolino, ker je bila gosta megla. Potem smo imeli še plezanje. Priznam, da sem v tem kar dobra. V odmoru smo opazovali A razred kako na teku na smučeh padajo. Uživali smo ob tem. Nato so bile karaoke. Naša soba je izžrebala pesem Bela snežinka. Tudi drugi so nastopili in s tem se je dan končal. (Neža Klara)

Zjutraj sem se zbudila čisto vesela. Kmalu smo se z Gajo in Kajo skregale. Toda ne skrbite. Pobotale smo se. Ob smučanju sem se zelo zabavala in se veliko naučila. (Rozalija)

Jutri se že vračamo domov. Dnevi so hitro minevali. Zvečer smo imeli karaoke. Naša skupina je zapela pesem Nika. Peli smo zelo glasno, da bi se sošolka Nika boljše počutila. Ležala je v postelji, ko smo mi peli. Na koncu smo vsi zapeli Dan ljubezni. (Selina)

Všeč mi je bilo, ko smo plezali. Ne morem verjeti, da sem imel toliko moči in preplezal do vrha. Zelo smo se imeli lepo. Vsi so mi zaploskali. (Žan)

Imeli smo karaoke. Izžrebali smo pesem, ki smo jo kasneje zapeli. Moja skupina je imela pesem Delamo galamo. Imeli smo pol ure časa, da se naučimo besedilo. Ko smo prišli na oder in začeli peti, so vsi pričeli kričati naše besedilo. Bilo je zabavno za vse. Na koncu smo zaradi kričanja izgubili glasove. Danes mi je bilo zelo všeč. (Nia)